KV vaihtoon Maltalle

Heippa!

Minä olen Jenna, 29- vuotias lähihoitajaopiskelija. Olen lähdössä kolme viikkoa kestävään vaihtoon Maltalle, vaihdon rahoittaa Erasmus+.

Syksyllä 2018 sain päähäni ajatuksen, että olisipa mukava käydä vaihdossa jossakin päin Eurooppaa. Ajatus kuitenkin tuolloin hieman unohtui, mutta syttyi uudelleen keväällä 2019. Ajattelin, että haluan saada opinnoistani irti vielä jotakin todella erilaista. Koin, että vaihtoon lähtö tulisi olemaan ainutlaatuinen kokemus.

Menen työskentelemään Maltalla yritykseen nimeltään Jasmine Nursing Home, joka on suunnattu ikäihmisille. Työpaikka sijaitsee Maltalla Birkirkarassa.

Olen ensimmäinen lähihoitaja Kajaanista, joka lähtee vaihtoon Maltalle, joten nyt ollaan niin sanotusti aivan uuden äärellä...

Lähtöön minulla on vielä aikaa kaksi päivää, jotka kuluvat varmasti nopeasti pakkailun merkeissä.

Blogiini aion kirjoittaa yleisesti kokemuksiani Maltasta maana, sekä työpaikasta ja työkulttuurista. :)

-Jenna


Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Jasmine Nursing Home

Jasmine Nursing Home 5 vuotta

Kotiin lähdön aika